mPracownik SIMPLE.ERP – mobilna obsługa spraw kadrowych


mPracownik to rozwiązanie dedykowane organizacjom, które stawiają na proste, skuteczne i nowoczesne metody zarządzania personelem. Aplikacja jest uzupełnieniem systemu SIMPLE.ERP, zapewniającym pracownikom szybki dostęp do ich danych kadrowych z poziomu urządzeń mobilnych typu telefon czy tablet. Posiada nowoczesny i przyjazny dla użytkownika interfejs, dzięki któremu pracownik samodzielne i w dowolnym momencie może w bardzo prosty sposób uzyskać informacje, na których mu zależy, bez angażowania osób trzecich i działu kadrowo-płacowego.

Z APLIKACJĄ mPracownik ZYSKASZ:

  • ODCIĄŻENIE DZIAŁU KADROWO-PŁACOWEGO
Udostępnienie pracownikom aplikacji mobilnej zminimalizuje ilość zapytań kierowanych do działu kadrowo-płacowego i czasu potrzebnego obecnie na obsługę spraw pracowniczych, co pozytywnie wpłynie na efektywność pracy. Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące urlopów, rozliczenia zaliczek, czy wynagrodzenia będą dostępne w czasie rzeczywistym na urządzeniach mobilnych.  Dodatkowo w aplikacji pracownik znajdzie wszelkie dane o zatrudnieniu, pożyczkach, czy zasądzonych spłatach komorniczych.
  • REALIZACJĘ ZAŁOŻEŃ RODO
Aplikacja mPracownik zapewnia realizację jednego z podstawowychzałożeń RODO, mówiących o dostępie pracownika do jego danych osobowych przetwarzanych przez firmę oraz zgód i celów przetwarzaniatych danych. Dodatkowo informacje kadrowe dostępne na urządzeniu mobilnym nie wymagają wersji drukowanej, ani przesyłania ich do pracownika w inny sposób, co minimalizuje ryzyko precedensu za naruszenie przepisów RODO. Forma ta wpisuje się w założenia rozporządzenia RODO o elektronicznym dostępie pracownika do jego danych i przeglądaniu historii udzielonych zgód, dotyczących przetwarzania danych osobowych.
  • BEZPIECZNĄ I SZYBKĄ KOMUNIKACJĘ Z PRACOWNIKAMI
Dzięki bezpośredniemu połączeniu z systemem SIMPLE.ERP w aplikacji pracownicy mają dostęp do rzeczywistych i aktualnych danych, a organizacja zyskuje narzędzie do skutecznej i bezpiecznej (szyfrowanej) komunikacji. Dodatkowo aplikacja jest w pełni konfigurowalna. Daje możliwość dostosowania zakresu oraz okresu przekazywanych danych, zarówno po stronie danych kadrowych, jak i pozycji list płac, a to pozwala na dowolne rozszerzanie udostępnionych danych wg potrzeb klienta.

CO ZYSKA TWÓJ PRACOWNIK? – SZYBKI DOSTĘP DO NAJWAŻNIEJSZYCH DANYCH KADROWYCH

DEDYKOWANY PULPIT PRACOWNIKA

Aplikacja mPracownik została wyposażona w dedykowany pulpit pracownika, dzięki któremu od razu po zalogowaniu ma on szybki dostęp do najważniejszych informacji o ostatnim wynagrodzeniu, wykorzystanych urlopach, czy wniosków o opiekę nad dzieckiem.

Dodatkowo jednym kliknięciem z poziomu swojego pulpitu może przejść do swoich pełnych danych osobowych, pasków płacowych, wszystkich urlopów czy zgód RODO.

DODATKOWO JEDNYM KLIKNIĘCIEM MOŻNA PRZEJŚĆ DO:

JUŻ WKRÓTCE KOLEJNE MOŻLIWOŚCI


Jeszcze w tym roku aplikacja zostanie rozbudowana o kolejne funkcjonalności usprawniające komunikację i przyspieszjące obsługę spraw kadrowych.

Wykaz nieobecności*
Zapewniający podgląd swoich nieobecności zaewidencjonowanych w systemie SIMPLE.ERP z podziałem na okresy, miesiące i listy płac rozliczające odpowiednie wynagrodzenie.

Kalendarz pracy*
Dzięki tej funkcjonalności pracownik samodzielne będzie mógłprzeglądać dane dotyczące swojego czasu pracy w układzie kalendarza z naniesionymi godzinami pracy i nieobecnościami. Dodatkowo każdy zokresów miesięcznych zawierać będzie podsumowanie dni i godzin wg określonych kodów pracy i nieobecności. Rozliczone godzinynadliczbowe i nocne będą dostępne w ilościach i kwotach w paskach
wynagrodzeń.

Składnie wniosków urlopowych* wraz z odpowiednim alertem do wymaganych osób*
Szybkie i proste składanie oraz akceptowanie wniosków urlopowych przez aplikacje z przekazaniem danych do systemu SIMPLE.ERP, jako nieobecności. Dokumenty zapisane automatycznie w systemie, będą mogły być weryfikowane i ostatecznie zatwierdzane do wypłaty przez osoby z działu kadrowo-płacowego. Koniec z papierowym obiegiem i ręcznym wprowadzaniem danych do systemu.

Załączniki*
Dzięki aplikacji w szybki i łatwy sposób będzie można przekazywać pracownikom dokumenty „w oryginale”. Mogą być to zapisane skierowania, umowy, czy zaświadczenia, które pracownik będzie mógł np. wydrukować lub przesłać dalej.

*funkcjonalności dostępne już w kolejnych wersjach aplikacji zaplanowanych na wakacje i koniec 2018r.

Produkty Intebuco - iCMMS


Computerised Maintenance Management System, oprogramowanie wspierające utrzymanie ruchu zakładów przemysłowych (maintenance planning and scheduling).

zobacz więcej

Produkty Intebuco - iCRM


Customer Relationship Management, system informatyczny wspomagający procedury zarządzania kontaktami z klientami.

zobacz więcej

Produkty Intebuco - iOFFICE


Twoje biuro w jednym miejscu, zintegrowane środowisko pracy w firmie.

zobacz więcej

Produkty Intebuco - iTV


iTV to system pełniący funkcje multimedialnego i cyfrowego centrum informacji dla pracowników w zakładzie pracy. Administrator może dodawać potrzebne informacje do wyświetlenia w formie, filmów, prezentacji czy tekstów.

zobacz więcej

iACS Alco Access Control Point


iACS Alco Access Control Point (iACS Alco ACP) to jedyne na polskim rynku urządzenie, charakteryzujące się bardzo rozbudowaną funkcjonalnością i służące do masowej kontroli dostępu pracowników do miejsc wymagających absolutnej trzeźwości.

zobacz więcej

iACS Alko ALKOMAT BRAMKOWY


System bramkowego pomiaru trzeźwości to innowacyjne rozwiązanie służące masowej kontroli dostępu pracowników do miejsc wymagających absolutnej trzeźwości.

zobacz więcej

OPROGRAMOWANIE - iTOOLS


iTOOLS (oprogramowanie klasy EAM Enterprise Assets Management) wspomaga zarządzanie gospodarką narzędziową i wyposażeniem, amortyzacją oraz inwentaryzacją. iTOOLS to program do zarządzania obsługą wypożyczalni narzędzi, magazynu czy warsztatu oraz ewidencji dowolnych zasobów majątku firmy np. sprzętu, narzędzi, części zamiennych, środków trwałych, nieruchomości i pojazdów z uwzględnieniem rejestracji wydań i zwrotów narzędzi oraz osób za nie odpowiedzialnych.

zobacz więcej

Produkty Intebuco - iACS


System kontroli dostępu iACS ogranicza dostęp do pomieszczeń i stref w wybranym obiekcie, dopuszczając jedynie osoby upoważnione, korzystające z personalizowanych identyfikatorów.

zobacz więcej
Created By Logo Intebuco Sp. z o.o.