System awizacji w Twoim cyfrowym biurze

Automatyzacja procesów w Twoim przedsiębiorstwie.

Uwolnij zasoby, dzięki cyfryzacji. Przyspiesz procedury i zlikwiduj bariery utrudniające pracę.

Dla jednego z naszych kluczowych klientów przygotowaliśmy i z powodzeniem wdrożyliśmy system awizacji osób i mienia. Intuicyjny system powstał w celu automatyzacji procesu awizacji osób odwiedzających oraz dostaw na teren zakładu, zwiększając tym samym jego bezpieczeństwo pracy i kontrolę zasobów. 


System Awizacji iACS by INTEBUCO integruje różne rozwiązania w tym: mobilną aplikację, kolektory mobilne, elektroniczny formularza online oraz naszą sztandarową aplikację XRM iOFFICE.

Masz pytania? Skontaktuj się naszym Działem Handlowym +48 22 20 50 433
 

Data publikacji: 2023-04-10

Produkt/Usługi: iHR - Portal Pracownika

... wszystkie artykuły

Praktyki i staże w INTEBUCO POLSKA dla uczniów i studentów

2019-04-02

Jeśli interesujesz się informatyką, oprogramowaniem, sprzętem komputerowym i wszystkim tym co związane jest z komputerami? Widzisz swoją przyszłość w branży IT? Masz już za sobą pierwsze doświadczenia lub po prostu chcesz zdobyć nowe? Ta oferta skierowana jest właśnie do Ciebie.

... więcej

10 LAT INTEBUCO POLSKA 

2020-02-12

Już od 10 lat integrujemy usługi biznesowe dla naszych Klientów. Z okazji jubileuszu, który obchodzimy w lutym 2020 r. chcemy serdecznie podziękować wszystkim naszym Klientom oraz Partnerom, z którymi mieliśmy przyjemność współpracować.

... więcej

PPK - NOWE OBOWIĄZKI DLA FIRM

2019-04-24

Od 1 lipca 2019 r firmy zatrudniające ponad 250 pracowników są zobligowane do obsługi programu oszczędnościowego organizacji. Obowiązek ten wynika z obowiązującej od tego roku ustawy o pracowniczych planach kapitałowych, tzw. PPK.

... więcej

URUCHOMIENIE MULTIMEDIALNEGO SERWISU INFORMACJI PRACOWNICZEJ – ITV DLA GRUPY ZARMEN

2017-01-09

W styczniu 2016 r. Grupa Kapitałowa Zarmen pilotażowo uruchomiła system iTV w pięciu Spółkach należących do Grupy. Docelowo ma on objąć swoim zasięgiem wszystkie dwanaście firm.

... więcej